Szállítási feltételek

Szállítás Magyarország területén

Csomagjainkat a magyar Posta Zrt. szállítja ki vagy kérhetik a postaPont szolgáltatást. Kérem érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. A Posta letéti szolgáltatást is biztosít, így a kért cikkeket a sikertelen kézbesítési kísérlet után, az Önnek megfelelő időben veheti át a területileg illetékes Postahivatalban. Az kézbesítés költsége bruttó 1770 Ft, utánvétel esetén ezen felül még 340 Ft terheli a vásárlót.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra megkísérli a kiszállítást, ennek költségét cégünk átvállalja. Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy a házhoz szállítás minden esetben a rendelés során megadott házszámig történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik.

A postai kézbesítés menete:

A csomagkézbesítő munkaidőben kísérli meg a csomag kézbesítését, ha nem talál megfelelő személyt a helyszínen, akkor értesítőt hagy maga után, mellyel a címzett átveheti a csomagját az azon feltüntetett postahivatalban. A csomag ellenértékét a postai alkalmazottnak kell átadni kézbesítéskor. Fontos, hogy amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg, és haladéktalanul értesítsenek minket a történtekről. A csomagok átadását a posta részére minden esetben e-mail-el jelezzük vásárlóink felé, melyben megtalálhatja a csomagkísérő dokumentum számát.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!

Csomagolás

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

Fizetési feltételek

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy a fizetést banki átutalással, postai utánvétellel, PayPay-os fizetési móddal, illetve Tapolca környékén élők személyes átvétellel tudják rendezni. Banki átutalás választása esetén a szükséges adatokat itt találja:

Számlaszám (CIB Bank): 10700141-65722275-51100005

Számlatulajdonos: Molnár Imre

Visszavásárlási garancia

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti ügyfélszolgálatunkon a következő e-mail címen: kapcsolat@lusti.hu. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

Postás

A vásárástól való elállás joga, módja, következményei

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg: A vásárló, az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. A lusti.hu kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia. A lusti.hu kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

A kosárban 0 termék van

A kosár tartalmához kérem kattintson ide